شنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۸۶

بورس تحصیلی - معرفی چند دانشگاه

شاید شما هم از افرادی باشید که علاقه مند به ادامه تحصیل هستید ولی بدلیل مشکل مالی امکان رفتن به کشور دیگری برای تحصیل برای شما نیست. اما فراموش نکنید که اگر نمرات خوبی در دوره کارشناسی دارید و زبان انگلیسی یا زبان خارجی دیگری را بخوبی بلد هستید، می توانید از بورسهای تحصیلی خوبی که در اروپا به دانشجویان خارجی ارائه می شود استفاده کنید.
بورسهای زیادی وجود دارند که من در اینجا فقط مواردی را که به رشته کامپیوتر مربوط می شوند معرفی می کنم. البته در درجه اول سعی خواهم کرد اسم و آدرس دانشگاه را برای شما بگذارم و بعد در صورت تمایل شما می توانید اطلاعات بیشتری را از سایت دانشگاه بگیرید.

در مورد رشته های دیگر غیر ازکامپیوتر مثلامکانیک، برق، پزشکی، مدیریت و ... در صورت تمایل به من اطلاع بدهید تا آنها را نیز معرفی کنم.
این بورس معمولابصورت دوره دو ساله ارائه می شود که هر یال در یک کشور و دانشگاه است. رشته ای که می خواهم معرفی کنم در کشورهای اسپانیا، آلمان، ایتالیا و سوئد برگزار می شود.

عنوان این رشته مهندسینرم افزار است.
بورسی که ارائه می شود کل هزینه زندگی را پوشش خواهد داد. علاوه بر این اگر مجرد باشید و کمی صرفه جوئی کنید می توانید پس انداز هم داشته باشد و در تعطیلات بین ترم مسافرتی به کشورهای دیگر اروپائی بکنید.
در آینده در مورد اینکه چطور میتوانید برای این بورهای اقدام کنید خواهم نوشت. البته تمام اطلاعات در سایت معرفی شده وجود دارد و من بیشتر در مورد نگاتی صحبت خواهم کرد که برای اخذ پذیرش اهمیت دارد.

هیچ نظری موجود نیست: